Oct 10

Chocolate covered Broccoli – contentmarketing

Sommige dingen gaan niet uit je kop en blijven hangen. Zo ging dat met “Chocolate covered broccoli’ ook. Dit hoorde ik een tijdje geleden iemand zeggen en sindsdien krijg ik het niet meer uit mijn kop.

Het is een mooie term om de ‘oude’ marketing te beschrijven. Iets wat niet goed genoeg was kon je gewoon weer met een nieuw budget aan de man brengen. Gewoon druk zetten op de retail en flink schreeuwen en iedereen huppelde achter elkaar aan de winkel in.

Chocolate covered broccoli - content marketing

Het is ook een mooie term om de mindset voor contentmarketing scherp te zetten. Wie ben je nou echt? Wat voeg je echt toe? Zit iemand echt op deze informatie te wachten? Heb je het over de chocola of over de broccoli?

2 reacties to “Chocolate covered Broccoli – contentmarketing”

  • Is de werking van chocolade verleden tijd? #help!
    Nieuwe vraag: waarmee lokken we de (dames) chocoladeliefhebbers dan?
    Oh laat maar, oprechte aandacht natuurlijk!

    #mooivaktoch
    🙂

  • Als je (h)eerlijke chocola hebt dan kun je er nog heel veel variaties opmaken, maar het blijft chocola en een goed verhaal!

    Het is een prachtig vak 🙂

Plaats een reactie

Je vindt me ook op:

Welkom op mijn blog

Leuk dat je hier bent! Je leest hier van alles over mijn leven. Privé en werk lopen door elkaar heen, net als in het echte leven ;)
-------------------------------------------------------------
Inspireren en kennis delen daar word ik blij van. Ik veroorzaak graag bewegingen. Dit doe ik door anders te kijken en te denken, door vaste patronen los te laten zodat nieuwe dingen ontstaan.
-------------------------------------------------------------
Geregeld spreek ik over de invloed van de netwerksamenleving op ondernemen en de samenleving.
-------------------------------------------------------------
Ik ben co-founder van:

Admium Fountainheads Permanent Beta Shareforce

Categorieën

Laatste twitter berichten