Jun 16

Hoe is het met jouw Zero Moment of Truth (ZMOT)?

Lang geleden vuurden marketeers prikkels op ons af die we braaf opvolgden. Na elke advertentie of commercial liepen we volgzaam de winkel in en als die beleving overeenkwam met de verwachting (first moment of truth) dan deden we de aankoop. Eenmaal weer thuis gingen we de producten gebruiken (second moment of truth). De tijden zijn veranderd. Na een prikkel gaan we de winkel niet meer in. In onderstaande video leg ik het belang uit van ZMOT, Zero Moment of Truth. Je bent wat internet en Google over je zeggen! Weet jij wat ze zeggen, weet jij welk beeld ze neer zetten? Heb je daar een strategie voor om het juiste beeld neer te zetten? Met de juiste contentmarketingstrategie wordt jouw Zero Moment of Truth krachtiger.

 

Plaats een reactie

Je vindt me ook op:

Welkom op mijn blog

Leuk dat je hier bent! Je leest hier van alles over mijn leven. Privé en werk lopen door elkaar heen, net als in het echte leven ;)
-------------------------------------------------------------
Inspireren en kennis delen daar word ik blij van. Ik veroorzaak graag bewegingen. Dit doe ik door anders te kijken en te denken, door vaste patronen los te laten zodat nieuwe dingen ontstaan.
-------------------------------------------------------------
Geregeld spreek ik over de invloed van de netwerksamenleving op ondernemen en de samenleving.
-------------------------------------------------------------
Ik ben co-founder van:

Admium Fountainheads Permanent Beta Shareforce

Categorieën

Laatste twitter berichten