Aug 28

Zappos’ Hsieh: Geluk en blijdschap leidt tot meer winst

Tony Hsieh heeft al twee bedrijven groot gebracht. Een verkocht ie aan Microsoft voor $230 miljoen en de ander voor $1,2 miljard aan Amazon. Het bijzondere is dat hij bij Zappos is gebleven en bij Link Exchange niet. De cultuur was te ver afgedreven van hoe hij het zag en voelde. Hij heeft zichzelf ondergedompeld in de psychologie van het ‘geluk’. Zo heeft hij Zappos geheel gebouwd rond zijn visie Delivering Happiness. Hiermee is Zappos het 6e bedrijf in de VS waar men het liefste werkt.

In deze video zet hij zijn visie uiteen. Gelukkig worden is eigenlijk heel gemakkelijk. En ‘by the way’. Bedrijven met een hoog happiness gehalte zijn vaker winstgevend. Ik zeg laat je inspireren door deze video.

 

Kijk ook op mijn  Scoop.it – Business Inspiration

 

Plaats een reactie

Je vindt me ook op:

Welkom op mijn blog

Leuk dat je hier bent! Je leest hier van alles over mijn leven. Privé en werk lopen door elkaar heen, net als in het echte leven ;)
-------------------------------------------------------------
Inspireren en kennis delen daar word ik blij van. Ik veroorzaak graag bewegingen. Dit doe ik door anders te kijken en te denken, door vaste patronen los te laten zodat nieuwe dingen ontstaan.
-------------------------------------------------------------
Geregeld spreek ik over de invloed van de netwerksamenleving op ondernemen en de samenleving.
-------------------------------------------------------------
Ik ben co-founder van:

Admium Fountainheads Permanent Beta Shareforce

Categorieën

Laatste twitter berichten