Aug 29

Contentmarketing; Het lijntje van educatie en promotie is heel dun.

Contentmarketing is denken als een uitgever. Een uitgever probeert je niets te verkopen. Een uitgever inspireert en enthousiasmeert. Een uitgever geeft inzichten en brengt kennis over. Kennisdelen als een ‘giver not a taker’.

Het lijntje van educatie en promotie is heel dun. Velen neigen naar promotie, maar dit gaat over jezelf en de deal maken. Educatie zorgt voor binding, vertrouwen en leidt tot loyalty. In dit blog bericht staan een paar bruikbare templates waarmee je gestructureerd tot een contentmarketing plan kan komen…

Kijk op mijn  Scoop.it – Business Inspiration

See on www.contentmarketinginstitute.com

Plaats een reactie

Je vindt me ook op:

Welkom op mijn blog

Leuk dat je hier bent! Je leest hier van alles over mijn leven. Privé en werk lopen door elkaar heen, net als in het echte leven ;)
-------------------------------------------------------------
Inspireren en kennis delen daar word ik blij van. Ik veroorzaak graag bewegingen. Dit doe ik door anders te kijken en te denken, door vaste patronen los te laten zodat nieuwe dingen ontstaan.
-------------------------------------------------------------
Geregeld spreek ik over de invloed van de netwerksamenleving op ondernemen en de samenleving.
-------------------------------------------------------------
Ik ben co-founder van:

Admium Fountainheads Permanent Beta Shareforce

Categorieën

Laatste twitter berichten