Aug 30

4 Lame Excuses for For Not Creating Content | Business 2 Community

4 Lame Excuses for For Not Creating Content

Heerlijk zo’n kort en krachtig blog die nog even in gaat op de voordelen van contentmarketing. Er zijn zoveel excuses om er nog niet mee te starten. Jon Thomas heeft er vier uitgelicht:

1. We don’t have the budget

De verschuiving van Paid naar Eraned media gaat heel hard. Je kan geen loyalty verdienen door het te kopen je moet het verdienen, Content is de brandstof voor je earned media, dat is het moment dat je gedeeld wordt.

2. There are too many channels for us to manage

Natuurlijk zijn er veel kanalen en sterker nog er zullen er nog veel meer komen. Steek je kop niet het zand en focus op die paar die relevant zijn voor je publiek. Geef aandacht, wees actief en zorg voor de juiste context

3. You can’t measure content marketing

Dat is natuurlijk een kul argument. Op internet kun je alles meten. Het gaat om de content die verbind en gedeeld wordt. Met betaalde en gratis tools als Bit/ly en Google Analytics kom je al heel ver.

4. That’s for B2C brands; we’re B2B Hmm right, not!

Je klanten, je leads, je personeel, je prospects en ieder ander die een beslisser is hebben een ding gemeen. Het zijn mensen. Het fijne is dat als je die kan raken dat ze dat delen. Zorg voor goede kwalitatieve content die specifiek en relevant is. Niemand komt in beweging met een ‘algemene’ pitch. Weet tegen wie je wat zegt!

Content marketing is all the rage, and brands of all shapes and sizes are focusing more time, effort and budget dollars on creating entertaining, useful and…

 

See on Scoop.it – Contentmarketing Inspiration

See on www.business2community.com

Plaats een reactie

Je vindt me ook op:

Welkom op mijn blog

Leuk dat je hier bent! Je leest hier van alles over mijn leven. Privé en werk lopen door elkaar heen, net als in het echte leven ;)
-------------------------------------------------------------
Inspireren en kennis delen daar word ik blij van. Ik veroorzaak graag bewegingen. Dit doe ik door anders te kijken en te denken, door vaste patronen los te laten zodat nieuwe dingen ontstaan.
-------------------------------------------------------------
Geregeld spreek ik over de invloed van de netwerksamenleving op ondernemen en de samenleving.
-------------------------------------------------------------
Ik ben co-founder van:

Admium Fountainheads Permanent Beta Shareforce

Categorieën

Laatste twitter berichten