Stap uit je patio en word een mediabedrijf!
See on Scoop.it – Contentmarketing Inspiration
Zit jij nog steeds op al je informatie? Houd jij je kennis en inzichten binnen je patio? Weet je wat het probleem is van een patio? Er zitten muren omheen. Dus hoe mooi je binnentuin ook is, er is niemand die het ziet. In deze netwerksamenleving is het van belang dat je je kennis deelt. Je moet de muren van je patio slechten om zichtbaar te worden. B2B bedrijven en merken worden steeds vaker een mediabedrijf. Een bedrijf dat de kennis omzet in content dat bindt en deelbaar is.
Je bent wat Google en internet over je zeggen:
Je prospects kennen jou eerder dan dat jij hen kent. Hoe sta jij er op? Alleen met een statische website of zien meerder bronnen? Zien ze jouw video’s, infographics, whitepapers en blogs waarin jij kennis en inzichten laat vloeien. Zien ze content die hen verder brengt? Of zien ze een beeld waar jij de saaie verkoper bent?
Je hebt het zelf in de hand. Stap in de wereld van contentmarketing en word een mediabedrijf.
George Passwater legt in zijn blog uit hoe je van een contentvorm, in dit geval een whitepaper, meerdere contentvormen kunt maken.
B2B companies hear the benefits of blogging, but many don’t go past writing just a few posts a month or create a white paper for lead generation.
See on www.business2community.com